Tuesday, February 15, 2011

ESQ at UITM PULAU PINANG




 Salam buat kamu semua.disini aku nak menceritakan pengalaman aku menjalani program ESQ dekat uitm pulau pinang.oh my god..!!memang best la,erm.aku p sana selama  4 hari 3 malam.star hari khamis sampai hari isnin,gara2 semangat giler,kuliah pun sanggup aku tinggal.haha..masa kat sana,hanya ak n budak classmate aku jer yang part 1.yang lain semuanya part 3 dan keatas.tapi tak apa,dio orang semuanyer sporting.menjalani program ESQ merupakan pengalaman yang tak dapat aku lupakan,impak yang aku terima cukup memberikan kesan yang mendalam buatku.ESQ berpegang teguh pada ajaran islam dan motivasi  kerohanian.orang kata,memang tak rugi la.penceramah pulak,memang kelakar giler,sporting  memang tidak membosankan lah.program start pukol 8 pagi hingga pukol 10 malam.rehat hanya waktu solat dan waktu makan.yang lain semuanyer dihabiskan dengn xtivit yang sudah diatur oleh pihak yang terlibat.pada hari last jer,aku dan teman2 sempat melawati negeri pulau pinang.kita orang pergi dekat,QUENSBAY,KAMPUNG TEMPOYAK,PACIFIC MALL,DAN LAIN2…dan yang paling penting sekali kita orang shopping dekat terminal.shopping jeruk jer..hahah..aku pun tak kurang hebatnya membeli jeruk.aku beli buat miss2 lam kelas aku,untuk roommate aku,classmate aku n family aku..huhu.ok.dan last sekali aku nak cerita kat korang,aku telah membuat kad ahli ESQ,nanti kalau ada proram ESQ kat mana2 tempat,aku boleh join,tak perlu la nak bayar nie.buat kat ahli sebanyak rm27.haha..ok..bye2..tak nak lah citer panjang2..huhu

No comments:

Post a Comment