Wednesday, March 9, 2011

FESKO UITM MACHANG TERBAIK...

Hallo you all....dah lama aku tak update aku punya blog.malam nie dengan kerelaan hatiku,telah ku upload satu video yang bertajuk FESKO 2011.for your information,ini merupakan kali pertama aku join fesko,ya la...aku kan baru part 1..uhuhuh..uitm machang memang the best la..ditambah pula fesko diadakan selama seminggu,memang menyeronokan betul r...serius aku cakap..tapi yang tak best nyer pulak,bajet aku pada minggu itu,telah banyak aku keluar kan...ye la,mana tak nyer,dengan pelbagai gerai yang dibuka..astafirullahalazim,memang belanja besar r..huhuuh....ok,berbalik pada video diatas,gambar2 itu merupakan gambar pada malam last,aku ini baik dengan kelab SICC.so,digerai itu lah aku menggila pada malam itu,ditambah pula,dengan kehadiran en.farouk iaitu selaku penasihat kelab SICC,dan kalau engkau semua mau tahu,mereka2 yang terlibat itu semua adalah merupakan senior2 ku.mereka ini semua memang sporting giler,serius aku cakap.erm...dio orang memang terbaik r,dan disini aku juga mahu mengucapkan terima kasih pada,sicc club member,akak2 kampus kota bharu yang sanggup drive dari kb hingga bandar machang..waridi,nenek,kak mas..dan yang lain2.korang memang terbaik dari ladang r..huhuuh...ok lah,esok aku nak pergi khrusus BIRITATANEGARA,so,jam pun dah menunjukkan pukol 3.27am..rasanya dah sesuai untuk ku tidor..huhuuh...bye...wasalam...muah..love u all..hehehe

No comments:

Post a Comment